Friday 13 November 2009

Fredag den 13.

Dagen startet med at jeg forsov meg, våkna 5min før jeg skulle vært på skolen og jeg hadde hatt mareritt. Drømte nemlig at noen skulle stjele Macbooken min (som jeg ikke har). Jeg kom meg på skolen (bare 1 time forsent).
Jeg visste vi skulle se film idag (vi pleier det hver fredag), men ble litt ekstra glad da jeg kom i klasserommet og så at det var helt i begynnelsen på Run Lola Run, en av mine favorittfilmer.
Etter den hadde vi lunch før vi så The warrior and the princess (også en tysk film av Tom Tykwer).

Etter vi var ferdig tok jeg meg en liten shoppingrunde sammen med ei i klassen, jeg fikk kjøpt meg en svart trøye og en tights.
Da jeg kom hjem så jeg at en av kjolene jeg har kjøpt på Ebay har kommet, men får ikke hentet den idag, håper å kunne gjøre det i morgen.

No comments: