Wednesday 17 June 2009

Lei av å ha fri....

Eller... egentlig ikke lei av å ha fri, men lei av å tenke på om jeg får nok penger neste lønning.
Skal jobbe i morgen da, og håper å få jobbe litt fredag og lørdag og, men sånn er det å jobbe som vikar, det er forskjellig fra uke til uke hvor mye jobbing det blir.

Har fått søkt på ny jobb idag da, på Deli, den er jo bare 10sekunder unna der jeg bor og, så det hadde vært supert.
Slipper å bruke mye tid og penger på bussen.
Får håpe det blir litt (mye) mer jobbing neste uke, for juli er den store ferie mnd. ;)

Om 2uker drar jeg en tur hjem til Hamar, så drar jeg til hytta på Tjøme.
Også skal jeg jobbe litt under Slottsfjellfestivalen og i slutten av juli drar jeg til London/Leeds.
Også blir det jobbing resten av ferien før skolen begynner igjen i slutten av august.
Men vurdere om jeg skal ta en weekendtur til Stockholm eller København før skolen begynner igjen.

No comments: