Monday 8 June 2009

Sprek idag.


Nå har jeg vært på butikken og har unnet meg en cola.
Jeg syntes jeg fortjente det.
La meg i 5tiden inatt etter å ha sittet hele dagen og natta med budsjetter og dokumenter som vi skulle levere i mappen og ble da endelig ferdig.
Så sto jeg opp igjen i 9tiden for å få tid til å printe alle papirene og organisere de i mappen.
Fikk endelig levert et par min før fristen gikk ut.

Gikk så hjem og slappet av en stund, sjekke skrittelleren og den var på ca 7500 og siden det bare var ettermiddag så tenkte jeg at jeg kunne gå meg en tur og hvis jeg kom over 12 500skritt kunne jeg kjøpe meg en cola.
Tenkte å gå en liten runde om 2 av Fløibanestasjonen (Promsgt og Fjellveien) men gikk feil og endte opp med å bare gå bortover så jeg fant ut at jeg skulle snu.
Da jeg kom tilbake til den første stasjonen følte jeg at jeg ikke bare kunne gå hjem og fortsatte oppover til stasjon nr 2, men heller ikke dette var langt nok for meg idag så jeg endte med å gå nesten opp til Fløien.
Hittil står skrittelleren på over 14 000 skritt, men nå må jeg jo prøve å få det opp til 15 000 sant.




Velfortjent cola ;)

4 comments:

Frøken Englefjes said...

Den cola´n var absolutt fortjent ja;)

Silje said...

VELDIG fortjent!

Hihi. Tusentakk. Og veldig koselig at du ble med i monsternøkkelring-konkurransen min i går :) Desverre ble det ikke du som vant. Håper du har lyst å bli med neste gang jeg har konkurranse også.

Ha en fin fin kveld!

Unknown said...

oj, så flink du er da :) Jeg får nesten lyst på en skritteller selv!

Hilde said...

Du er flink! Kos deg med cola'n :)