Saturday 11 July 2009

Jobbedag.

Idag har jeg vært på jobb i Åsane og tenkte at siden jeg er så sjelden i det området så skulle jeg stikke innom Åsane storsenter for å (vindus)shoppe litt.

Men senteret åpnet visst ikke før kl. 10 og siden jeg skulle begynne på jobb halv 11 og egentlig ikke gadd å henge utenfor en halvtime så droppet jeg det,
får se om jeg rekker det på mandag etter jobb.

Også har jeg vært og gått en tur rundt i Sandviken,
det endte på 11 084 skritt idag.
Har bestemt meg for å øke til minst 11 000 nå.

Morgendagen skal brukes til å søke på noen nye jobber,
jeg jobber gjennom vikarbyrå nå, men ønsker mer og mer å få noe fast,
da helst i sentrum så jeg slipper å ta buss til og fra jobb.

Også skal jeg glede meg over at det bare er et par dager til den nye Harry Potter filmen har premiere, jeg har skaffet meg billett til midnatts-visningen og gleder meg veldig.

Noen bilder fra min Flickr side

No comments: