Monday 27 July 2009

London.

Da var forste London dagen nesten over.
I gaar var litt stress og jeg kom ikke frem for i 11 tiden paa kvelden.

Idag har vi vaert i Temple church, hvor jeg tok masse bilder, men faar dessverre ikke lastet dem opp enda.
Vi var ogsaa innom en Twinings te-butikk, hvor de solgte masse forskjelling spennende te, jeg kjopte litt enkelt poser med te som jeg aldri har sett for (blant annet vannilla,lemon &ginger og orange,mango & cinnamon).

Vi gikk saa til Covent garden, der var vi innom Lush (kjopte Honey I washed the kids), teater/lekebutikk,Whittards (annen te butikk) og saa paa noen musikere danse rundt med baade fele og cello.
Har ogsaa faat vaert en tur innom Starbucks,hvor ejg kjopte frappuchino og lemon cupcake.

Imorgen haaper jeg aa dra en liten tur paa Primark for jeg reiser til Leeds for noen dager der.

No comments: