Tuesday 24 November 2009

Jeg er på rulleteksten!

Idag har jeg vært å sett Vegas, jeg og en venninne var med som statister da de filmet noen av scenen og jeg har gledet meg til å se den siden da.

På lørdag så hun den og ringte meg etterpå for å fortelle at hun hadde sett navnet sitt på rulleteksten og at jeg måtte gå å se den.
Siden den nok slutter å gå snart måtte jeg forte meg å se den og idag så hadde jeg tid.

Jeg likte filmen veldig godt, synes spesielt hun jenta passer så godt til rollen sin. Også er det moro å se Bergen på film.
Jeg satt også å gledet meg til rulleteksten gjennom hele filmen og da den kom fulgte jeg nøye med.

De hadde inkludert navnet på alle statistene og det var ganske mange, så de hadde delt de opp i 3 rekker og jeg måtte skumme fort gjennom de, var noen jeg ikke fikk med meg så jeg var litt redd for at navnet mitt hadde stått der, men jeg fikk det med meg, heldigvis.
Det var så gøy.

No comments: