Monday 30 November 2009

Slitsom helg.

Det ble en slitsom helg. Vi begynte innspilling på fredag, jeg var vel oppe kl. 6 både fredag og lørdag, søndag kunne jeg sove litt lenger (helt til kl 7), mens idag var det luksus å kunne sove til kl. 8.30 (men da la jeg meg tidlig og da, var vel 22, mens jeg har lagt meg i 2 tiden på natta de andre dagene).

Innspillingen gikk fint, vi har (med unntak av idag) bare hatt opptak ute, og man blir innmari kald av å stå 7-8 timer ute.
Men jeg synes det har vært innmari gøy, dette er min film også,det er jeg som har tatt alle (med unntak av 2 scener) bildene og det har egentlig gått veldig fort.

Denne uken skal vi klippe filmen for å levere den på slutten av uken, har såvidt sett klippene ligge sånn de skal etter hverandre og det er kjempe gøy å se filmen ta form.

Jeg hadde jo egentlig besøk og denne helgen, en kamerat av meg fra London som skulle komme å hilse på, fikk bare sett han på lørdags ettermiddag,men det var kjempe koselig.
Vi var ute å spiste og gikk rundt i Bergen, tok banen opp på Fløien og gikk ned igjen.

Ikveld har jeg bare fri og jeg skal kose meg og slappe av.

No comments: