Wednesday 25 November 2009

Lang dag på skolen.

I dag har vært en skikkelig lang dag, var på skolen rundt 10.30.
Fra 11 hadde vi et lite gruppemøte, så gikk jeg og ei på gruppa ut for å filme/øve litt.
Vi var ute i vel 3-4 timer kanskje, filmet i Marken og i Sandviken.

Så gikk vi tilbake for å høre hva de andre hadde fått gjort og får å se på det vi hadde filmet.
Helt tilslutt idag (etter å ha sett hele første sesongen av Fanthomas og spist litt snop) øvde jeg litt på dollykjøring.

Skolen stenger kl. 22 så da måtte vi gå (så det betyr ca 12 timers skoledag), nå sitter jeg hjemme og skal slappe av litt.
I morgen er siste dag av preproduksjon for på fredag begynner vi å filme.

Da vi var ute å filmet gikk vi også en tur innom fotobutikken i Øvregaten, har aldri vært innom der før, men har alltid synes den ser så spennende ut.
Masse forskjellige fotokamera utstil i vinduet og inne var det enda flere.
Tenker at etter jul skal jeg kjøpe meg et sånt analogt eldre kamera.

1 comment:

Hild Frøya said...

SV: Den sagen minner også meg om en helt spesiell. det er vel på en måte sangen til Øyvind og meg, selv om vi egentlig ikke har snakka om det. vet ikke helt om han vil vedkjenne seg den sangen. hehe..