Friday 2 October 2009

Hjemme i Hamar.

Nå er jeg hjemme i Hamar og koser meg og ser på tv.
Reisen gikk greit, klarte ikke sitte oppe hele natta og la meg for åsove litt rundt midnatt.
Klokka begynte å ringe ca kl 4 og jeg kunne ta på slumre endel ganger for jeg skulle ikke ta bussen før kl. 5.45.

Sånn ca 15min før skulle jeg egentlig vært ute av huset men er alltids noen småting som skjer akkurat idet jeg må gå, finner ikke nøkkel/bankkort og jeg ble litt sen, måtte også gå innom minibank å ta ut penger.

Jeg løp hele veien ned til Bryggen og rakk akkurat bussen som kjørte ut da jeg kom ned til bussholdeplassen.
Under flyturen sov jeg hele tiden så det var ganske fort gjort.

Da jeg kom frem til Hamar gikk jeg å vindusshoppet litt, fikk også kjøpt meg et par småting.
Denne helgen håper jeg å bli skikkelig oppvartet som en datter bør bli når hun kommer hjem for en helg.

No comments: