Saturday 31 October 2009

Nå er det helg.

Idag har jeg vært på jobb, litt stress å jobbe på lørdager for det er så mye folk.
Var vel kø fra jeg begynte kl. 11 til ca 18 også er det ganske mye støy, summing av folk som snakker.
Men jeg var heldigvis ferdig før vi stengte så jeg fikk handlet litt jeg og.Vi hadde 40% rabatt på all frukt og grønt så jeg hadde tenkt å kjøpe inn noe, men siden jeg var så sen så var det ikke all verden igjen.

Da jeg kom hjem så jeg at de som bor i etasjen over hadde satt ut lys pga av Halloween og i gangen hadde de dekorert med bomull og plastedderkopper. Veldig stilig.
Mulig jeg er for gammel og bitter over at jeg ikke kan gå trick or treating, men jeg synes ikke noe om at barna skal få enda en anledning til å gå å "tigge" godteri.

Jeg har derimot markert ved å tenne "Glad i deg lyset" til minne om mine kjære som dessverre ikke er her på jorden lenger.

No comments: