Tuesday 20 October 2009

Koselig med besøk.

Idag har jeg spist middag med faren min, han er i byen på seminar så da ville han at vi skulle gå ut å spise.
Vi gikk først en tur rundt i Sandviken før vi gikk bort på Escalon siden jeg er så glad i tapas.
Vi bestilte 6 forskjellige retter, blant annet sopp m/ost, asparges m/serrano og marinerte cherry tomater.
Jeg fikk til og med bestille meg dessert, valget falgt på sitronterte.
Den burde jeg ha kuttet ut for etterpå var jeg så mett at jeg trodde nesten jeg skulle sprekke.

I morgen begynner BIFF og jeg har sett meg ut 2 filmer.
Capitalism: a love story og Funny People.
Men jeg er litt usikker på om jeg skal gå eller ikke.

Kanskje jeg skulle droppe det og møte Pappa istedet.
Begge er uansett førpremierer så jeg får sjansen til å se de senere uansett.

No comments: