Wednesday 13 May 2009

Fremgang i pre-produksjon

I dag har vi skaffet location til filmen vår. Faktisk så har vi nå 2 locations,Dressmann i Strandgaten og Tilsammans, som jeg skal ringe til i morgen når vi på gruppen får planlagt mer aktuelle dager å filme på.
Vi skulle jo egentlig filme allerede denne uken, men alle gruppene slet med både location og skuespillere, men det ser heldigvis ut til å ordne seg nå. Så da blir det filming neste uke istedet.


Har også tent lys til minne om min kjære Morfar som ville fylt 94år idag.


Jeg og Morfar i 1982

4 comments:

DaniAntonie said...

Re: Iphone er bare helt genialt! Og det er jo selvsagt enda bedre om du allerede bruker mac :) Så blir det jo litt enklere nå som Chess har begynt å selge de også, så da blir det jo ikke nødvendigvis dødsdyrt å ringe heller!

Digget bloggen din forresten! :)

Maja said...

Så koselig bilde av deg og morfaren din!

Bildet er tatt i Sandviken ja, like ved Støletorget :) Er det din katt, kanskje?

Mona said...

Så søt du var som baby! :)

mokath said...

DaniAntonie: Tusen takk.Kanskje det blir Iphone på meg og da.

Maja:Nei,er ikke min, men kjente igjen gaten, bor rett ved Safari der.