Monday 4 May 2009

Travel dag...

Har vært både på skolen og på jobb idag.

Skoledagen var helt grei, vi så noen kortfilmer, analyserte de og jobber videre med kortfilmene.
Siden jeg hadde litt tid etter jeg gikk fra skolen stakk jeg innom Kiwi (post i butikk) for å betale det tollgebyret, men han fyren som var der kunne ikke finne igjen den lappen jeg leverte så jeg fikk ikke betalt og må derfor gå innom i morgen og.

På jobb var det veldig travelt, trodde mandag var en rolig dag jeg, men nei.
Obs har 40%rabatt på frukt og grønt så da må alle innom og hamstre, det gikk i ett helt fra jeg kom kl. 17 til vi stengte kl 21.
Bra jeg hadde en liten pause da, ellers så hadde jeg blitt helt gal i hodet er så slitsomt med den konstante summingen av folk som snakker.

I morgen skal vi i klassen på informasjons møte for frivillige under Nordiske mediedager.
Vi skal nemlig filme onsdag - fredag.
Det blir veldig spennende å være med på.



2 comments:

Martine said...

Hehe, vurderer å dra innom og hamstre litt selv jeg! Billig billig :D

Madicke said...

Fin blogg :D