Thursday 7 May 2009

Mediedagene

Jeg skulle ikke filme før etter lunch, men møtte opp i Grieghallen kl. 09.00 i dag tidlig for å få med meg noen foredrag.

Det første foredraget jeg var på var om ny norskprodusert tv-underholdning og Trond Viggo Torgersen og Helen Vikstvedt fortalt litt om sine programmer (Hvorfor det? og Hjelpekorpset).
Det var veldig gøy, Trond Viggo er jo veldig morsom.

Ellers var jeg blant annet på foredrag om amerikanske soldater som filmet det de opplevde i Irak og et om reality tv.
Jeg filmet også 2 foredrag idag og det gikk ganske bra, litt nervøs første gangen, men andre gangen følte jeg meg litt roligere.

Har også sett endel kjendiser og det er alltid gøy.
Eneste som var litt negativt idag var at de hadde feilberegnet maten og laget altfor lite mat, så vi som kom litt sent fikk ikke noe under lunchen, men de ordnet opp til pausen etter det neste foredraget, håper de fikser det bedre i morgen.

Etter foredragene var ferdig gikk vi ned i underetasjen og der sto de og delte ut øl, så da ble det gratis øl på oss gitt.
Har hatt en veldig spennende dag og gleder meg veldig til i morgen både til filming og å høre på foredrag.

No comments: