Thursday 14 May 2009

Vindus-shopping og ferieplaner


Idag gikk jeg å vindus-shoppet litt etter skolen, men kjøpte ikke noe,
så jeg kjøpte meg en smoothie på Fruktbar.
Valget valt på denne deilige smoothien, Fremmedfrukt, som inneholder tropiske frukter.Kjempe god, minner litt om Lollipop isen på boks.



Jeg har og begynt å tenke på å planlegge sommerferien, blir vel endel jobbing, men har planer om å dra hjem til Hamar og en tur til London og Leeds.

Har også meldt meg som frivillig på Slottsfjell festivalen,
håper å få med meg Marit Larsen og September When som skal spille der.

1 comment:

Anonymous said...

Mmm. Så veldig godt ut!

Åh, jeg blir GAL av vindusshopping, jeg! Da er det bare SÅ mye jeg får lyst på...Så jeg må bare holde meg unna butikker såfremt jeg ikke skal kjøpe noe :P Neida, jeg kjøper såklart ikke noe om jeg ikke har råd, men det er så bitter å titte på alt jeg ikke kan få ;)

Englandstur høres deilig ut...

Bra du likte kjolen min!